Content

Een sterke website en aanwezig zijn op sociale media is key, maar sterke inhoud laat jou uitstijgen boven de rest. Goede content sluit tegelijkertijd naadloos aan bij je bedrijfsstrategie en spreekt je doelgroep aan via Twitter, LinkedIn, Google, Facebook. Geen storytellers in eigen huis? Belangrijk om te investeren, enkel uitmuntende content gaat viraal en maakt je zichtbaar bij de juiste doelgroep!

Vandaag starten reeds 90% van alle online en offline aankopen met een zoekopdracht in Google. Wij helpen je scoren in Google met de juiste content voor jouw doelgroep!

Met welk type content kunnen wij helpen?

  • Blogs
  • Artikels
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrieven
  • E-mailings

Vragen? Neem dan contact op voor meer info over hoe wij je kunnen helpen om te scoren in Google en sociale media met sterke content op maat van je doelgroep.

 

Wordt Instagram de ondergang van Snapchat?
Stories, the battle
Let me tell you a story… Er was eens een tijd waarin ik enkel picture perfect momenten met minstens 1 filter, aangepaste kleuren en betere lichtinval postte. Ja, mijn leven moest toch fabulous, fun, boeiend en cool overkomen online? Niet veel later begonnen deze perfecte, en vaak fake, foto’s te vervelen en kwam Snapchat met zijn stories op het toneel. Die deden me eraan herinneren dat o
Albert Einstein had geen Instagram, maar wel gelijk
#SocialMediaGeluk
"Ons geluk hangt af van de glimlach van anderen". Albert Einstein had geen Instagram, maar wel gelijk. Ik had deze week tijdens een training een interessante discussie over geluk op Social Media. Verander Einstein’s ‘glimlach’ in ‘likes’ en we hebben een prikkelend debat. "Elke post is positief, nooit een negatieve noot. Kijk eens hoe interessant ik ben. Hoeveel intelligente zaken ik
E-mail & social media versterken elkaar én je digitale communicatie
E-mail is dood! E-mail is springlevend! Wat is het nu?
Je hoort dezer dagen veel over kanalen zoals sociale media maar veel minder over e-mail. Een veel gestelde vraag is dan ook: moet ik als bedrijf een nieuwsbrief hebben? Is er nog een rol weggelegd voor e-mail marketing naast al dat social media geweld? Is trop te veel? Een antwoord dat je dan vaak hoort is: mensen krijgen vandaag de dag al zoveel e-mail en spam, het is onmogelijk om op te vall
De beleving zit in een verhaal
Storytelling kun je leren
Koop je dure nachtcrème, dan koop je geen huidverzachtende ingrediënten. Je koopt hoop. Koop je een boek, dan koop je geen spannend verhaal op papier. Je koopt een nieuw leven.   Dat is mijn persoonlijke ‘shopping mindset’. Daarom koop ik zo graag en voel ik me nadien zelden bekocht om veel te dure uitgaven. Naar de bedrijven die ik train om het beste uit hun inspanningen op Social M
De key is tweerichtingsverkeer
De kracht van schaduw en echo
Of ik een parasol heb. Een parasol? Ik? Mijn huis is helaas niet voorzien op schaduwmensen. Ik en schaduw, dat klikt niet. Hou je gezicht altijd naar de zon gericht, en straal!  Als kind was ik extreem introvert. Niemand die mij nu kent gelooft dat nog. Ik ben een stuiterbal, een ongeleid projectiel. Maar regelmatig je ouders tegen visite horen zeggen: ‘Ze komt wel los hoor, ze is gewoon ee
Een glimlach is goud waard
Humor; een glimlach voor je merkbeleving
Een zware bulderlach zal het niet altijd zijn. En die ‘LOL’ ‘haha’ en met een beetje geluk zelfs ‘hahaha’ moet je ook met een korreltje zout nemen. Ik heb al zoveel mensen een proestende emoji zien typen zonder één spier in hun gezicht te gebruiken. Maar een beetje humor op je Social Media kanalen zal je ‘company branding’ zeker goed doen. Een glimlach op iemands gezicht is goud

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief