C Moore

Is digitaal één van je belangrijkste agendapunten? Prima, dat is de eerste stap. Maar hoe moet het nu verder? Iedereen weet dat we vliegensvlug op de golven van de digitale revolutie moeten surfen om voorop te blijven. Tegelijk worden ondernemers overspoeld door een vloed aan nieuwe disciplines, specialismen en buzzwords: digitale transformatie, e-recruitment, social selling, etc.

C Moore helpt jou om snel te schakelen en meteen resultaatgericht aan de slag te gaan. Interesse? Geef ons gerust een seintje!

Anke van Oosterhout
Commercial Director
+32 (0)478 42 99 81
anke@cmoore.be
   
Eline Van Doninck
Expert Digital Marketing
+32 (0)476 388178
eline@cmoore.be
   
Elke Verlinden
Expert Digital Marketing
+32 (0)486 07 09 09
elke@cmoore.be
   
Kelly Verhaeghe
Sr. Expert Digital Marketing
+32 (0)497 19 09 14
kelly@cmoore.be
   
E-mail & social media versterken elkaar én je digitale communicatie
E-mail is dood! E-mail is springlevend! Wat is het nu?
Je hoort dezer dagen veel over kanalen zoals sociale media maar veel minder over e-mail. Een veel gestelde vraag is dan ook: moet ik als bedrijf een nieuwsbrief hebben? Is er nog een rol weggelegd voor e-mail marketing naast al dat social media geweld? Is trop te veel? Een antwoord dat je dan vaak hoort is: mensen krijgen vandaag de dag al zoveel e-mail en spam, het is onmogelijk om op te vall
De beleving zit in een verhaal
Storytelling kun je leren
Koop je dure nachtcrème, dan koop je geen huidverzachtende ingrediënten. Je koopt hoop. Koop je een boek, dan koop je geen spannend verhaal op papier. Je koopt een nieuw leven.   Dat is mijn persoonlijke ‘shopping mindset’. Daarom koop ik zo graag en voel ik me nadien zelden bekocht om veel te dure uitgaven. Naar de bedrijven die ik train om het beste uit hun inspanningen op Social M
De key is tweerichtingsverkeer
De kracht van schaduw en echo
Of ik een parasol heb. Een parasol? Ik? Mijn huis is helaas niet voorzien op schaduwmensen. Ik en schaduw, dat klikt niet. Hou je gezicht altijd naar de zon gericht, en straal!  Als kind was ik extreem introvert. Niemand die mij nu kent gelooft dat nog. Ik ben een stuiterbal, een ongeleid projectiel. Maar regelmatig je ouders tegen visite horen zeggen: ‘Ze komt wel los hoor, ze is gewoon ee
Advertenties personaliseren op je (persoonlijk) profiel
Facebook: tijd voor schoon schip
Avonden tot ver na middernacht surfen op Sunjets, Sunweb, Thomas Cook, Neckermann, Jetair. Reis geboekt! Happy! Maar dat voorwerk en getreuzel doet me soms weer zo verlangen naar die vriendelijke dame van het reisbureau die me met de juiste voorstellen en de perfecte glimlach op mijn ideale bestemming kreeg. Vrij van online stress. En van online pushmarketing. Want vandaag, 4 weken na het boe
Hoe vind je de ROI van je Twitter en LinkedIn account terug?
Social selling index; wat je meten kan, bestaat!
“In 1 week van 52 naar 61 op de social selling index. Echt één van de beste opleidingen die ik in jaren gehad heb en die ook echt werkt!” Deze fijne mail kwam van Elke Bos van T-groep. T-groep heeft haarfijn beseft dat recruiters van nu online in contact moeten staan met zowel hun kandidaten als hun klanten. E-Recruitment en Social Selling zijn interessant in veel sectoren, maar zeker in
5 tips die zorgen voor meer interactie
Meer likes op Facebook?
Je maakt een pagina voor je bedrijf op Facebook. Het eerste wat je daarna doet is jouw vrienden op Facebook uitnodigen om de pagina te ‘liken’. Al snel stromen de eerste ‘likes’ binnen, maar iets later valt het stil. Maar je wil meer. Tuurlijk wil je meer. Je wil niet enkel je eigen familie en vrienden bereiken via Facebook maar ook klanten en mogelijke prospecten. En gelijk heb je. Uit ee
Play "hard to forget"
Kennis is nog geen wijsheid
Vroeger schreef ik anonieme liefdesbrieven. Was een ‘blind date’ nog echt ‘blind’. Kocht ik een nieuwe fiets zonder te weten wat anderen van dat merk vonden. Nam ik de telefoon op zonder dat ik wist wie er belde. Dapper hé! Wie doet dat nog? Alles wat je vandaag wilt of wenst ligt voor het grijpen. Productinformatie. Topics in alle soorten. Zelfs een karakterschets van die nieuwe baas
5 tips om te leren omgaan met online klachten
Klachten bijten niet
Paniek in mijn mailbox, op zondagavond. Een klant kreeg op zijn kersverse Facebook fanpage een lelijke review. Slechts één ster. Als nul sterren had gekund, deed hij dat wel, zei de boze klant. En wel veertien verwijten in een kort lapje tekst. "Wat moet ik doen? Deleten?" Social Media maakt het klanten gemakkelijker om te klagen. Geen telefoontjes meer met nare wachtmuziekjes. Of vier keer h
Welk kanaal kies je best voor visuele content?
Instagram of Pinterest?
Na een training ‘Company Branding via Social Media’ krijg ik vaak dezelfde vraag. “Op elk sociaal netwerk aanwezig zijn kost veel tijd. Gebruik ik voor het visuele stuk van mijn Social Media strategie beter Pinterest of Instagram?”. Beiden zijn snel groeiende sociale media voor visuele content. Instagram overtroeft met 400 miljoen gebruikers Pinterest met haar 100 miljoen gebruikers. Oo
Een glimlach is goud waard
Humor; een glimlach voor je merkbeleving
Een zware bulderlach zal het niet altijd zijn. En die ‘LOL’ ‘haha’ en met een beetje geluk zelfs ‘hahaha’ moet je ook met een korreltje zout nemen. Ik heb al zoveel mensen een proestende emoji zien typen zonder één spier in hun gezicht te gebruiken. Maar een beetje humor op je Social Media kanalen zal je ‘company branding’ zeker goed doen. Een glimlach op iemands gezicht is goud

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief